fbpx

Modern nagykereskedelmi szoftver:

1600+ funkció, amivel versenytársaid előtt jársz!

Többféle termék

Szoftverünk átfogó megoldást kínál élelmiszer- és italtermékek kezelésére, lefedve a teljes folyamatot a végrehajtástól a kontrollingig és nyereségszámításig.

Automatizálás

Az automatizációval jelentős mértékben növeljük a hatékonyságot és csökkentjük a manuális beavatkozás szükségességét. Számtalan munkafolyamatot automatizálunk, beleértve a rendelési adatok automatikus betöltését és másolását, az ismétlődő tételek kezelését, a jelentések generálását, valamint a különböző adatbeállítások alapértelmezését.

Munkafolyamatok

Nemcsak az alaptevékenységek folyamatai, hanem az összköltség jelentős részét képező adminisztratív folyamatok is teljes mértékben támogatottak és rugalmasan alakíthatók.

Projektalapú működés - a nyereségesség érdekében

Egy átfogó irányítási rendszert biztosítunk, amely nem csupán a hagyományos megközelítést követi, hanem lehetővé teszi az összes eszköz, erőforrás és tevékenység önálló, eredményorientált részlegekre bontott, hatékony irányítását.

Kontrolling - önköltség és eredmény: helyesen

Rugalmas kontrolling modellt kínálunk az önköltség- és eredményszámításhoz, garantálva a helyes számításokat. Ez kritikus fontosságú minden nagykereskedő számára, hiszen csak így biztosítható, hogy középtávon a nyereséges megrendelőket és vevőket tartsák meg.

  • Cikk alap-paraméterek
  • Teljes cikktörzs
  • Hieararchikus cikktörzs (megadható adott cikk szólője)
  • Cikkenként különböző azonosítók hozzárendelése – iparág-függően
  • Cikkszám-formátum beállítható
  • Helyettesítő cikkek megadása, nyilvántartása
  • Lejárati dátum
  • Jövedéki termékek kezelése
  • Többszintű cikkek - tárolási, csomagolási egységek (raklap, karton, doboz, fóliázott stb.)

  • Teljes ügyféltörzs
  • Céges és magánszemély ügyfelek
  • Belföldi és külföldi vevők kezelése

  • Rendelés kezelés
  • Teljes rendelési folyamat követése
  • A rendelési folyamatban ún. “gépi lépések” is megadhatóak ez azt jelenti, hogy bizonyos lépéseket a szoftver az adott ponton automatikusan végrehajt (pl. raktári mozgások, beszerzési rendelés, számlázás, pro-forma számla kiállítása)
  • A rendelési folyamat folyamatábrán rajzolható, változtatható
  • Akár cikkenként, vevő-csoportonként, típusonként vagy országonként eltérő rendelési folyamat

  • Készletmozgási jogcímek
  • Különböző készletmozgásokra (betárolás, áttárolás, kitárolás, komissiózás stb.) különböző, a készletmozgásokat jól elkülönítő, kigyűjthetővé tevő jogcímek
  • A jogcímek és a készlet-állapotok egymáshoz rendelése
  • Beállítható készlet-állapot átmenetek: azon állapotok közötti átmenetek, melyeket a készlet az “életútja” során felvehet (beérkezéstől távozásig)
  • Kiszedési lista
  • Szállítólevél

  • Folyamat-kezelés a raktár / készlet kapcsán
  • A készletmozgásokat érintő folyamatok az összes, kapcsolódó cikket, készletmozgást tartalmazzák, és érthető, áttekinthető módon megjelenítik
  • A cikkeket, készletet érintő, mozgató folyamat kézzel, ábrán szerkeszthető, folyamatábrán rajzolható
  • Intelligens, folyamat részeként kezelt készlet-állapotok
  • Beállítható készlet-állapotok, melyeket egy-egy cikk felvehet
  • Beállítható készlet-állapot-átmenetek, melyeket egy-egy cikk egy folyamat részeként felvehet
  • A folyamat egyes lépéseinél a beállított állapot-átmenetek figyelembe vétele (csak az előre beállított állapotokat veheti fel)
  • Lejárati dátum kezelése a teljes folyamat során

  • A vevői rendelési sorok és a rendelkezésre álló készlet összevetése
  • A kapott vevői rendelési sorok jóváhagyása, átütemezése vagy elutasítása
  • A megrendelések beszerzésbe való továbbküldése - beszerzett cikkek esetén: beszerzési folyamat indítása (100% -ban testreszabható, folyamatábrával, workflow-val), ha egyes rendelési sorok cikkei nincsenek raktáron, és nem készítik őket házon belül
  • A megrendelések gyártástervezésbe való továbbküldése - saját gyártású cikkek esetén
  • Gyártási integráció - belső (a 10xONE egyéb jellemzőivel): folyamatok (workflow-k)

  • Beszerzési Rendelés kezelés
  • Teljes beszerzési rendelési folyamat követése
  • A beszerzési rendelési folyamatban

  • Beszerzési Rendelés kezelés
  • Teljes beszerzési rendelési folyamat követése
  • A beszerzési rendelési folyamatban ún. “gépi lépések” is megadhatóak ez azt jelenti, hogy bizonyos lépéseket a szoftver az adott ponton automatikusan végrehajt (pl. raktári mozgások, beszerzési rendelés, számlázás, pro-forma számla kiállítása)
  • A beszerzési rendelési folyamat folyamatábrán rajzolható, változtatható
  • Akár cikkenként, vevő-csoportonként, típusonként vagy országonként eltérő szállítói rendelési folyamat

  • Készlet jellemzői, tulajdonosa és címzettje (megrendelője)
  • Több, különböző jellemző, mely az adott készlet-elemet meghatározza (fizikai tárolási hely, egyéb fizikai jellemzők pl. szín, méret)
  • Adott készlethez megadható idegen tulajdonos (logisztikai szolgáltatás illetve idegen készlet esetén)
  • Lehetőség adott készlet-elem adott címzett (megrendelő) számára való lefoglalására. A lefoglalt készlet más számára a foglalás végéig nem adható ki / más célra nem felhasználható.
  • Készlet egyedi azonosítás és kezelése
  • Készlet egyedi azonosítás akár az egyedi készlet-elem szintig bezárólag és az adott készlet-elem külön való kezelése
  • Készletmozgás kapcsolatai
  • A készletmozgások – amennyiben szükséges – kapcsolódó gazdasági eseményeket generálnak
  • A készletmozgások, a készletet mozgató tevékenységek egyetlen folyamatban illetve egymáshoz kapcsolódó folyamatokban szerepeltethetőek az értékesítési, gyártási vagy beszerzési folyamatokkal

  • Vonalkód-kezelés
  • Különböző típusú vonalkódok kezelése
  • Vonalkódok nyomtatása

  • Egyetlen felületen elemezhető az összes készletmozgási esemény, gyakorlatilag tetszőleges (a rendszerben tárolt) adat szerint
  • A készletmozgási elemzés felhasználónként és cégre specifikusan is menthető, alakítható (csoportosítás, sorbarendezés, adattartalom)
  • A készletmozgási elemzés lehetőséget ad az elemi szintű lefúrásra – helyben megtekinthető az egyes összesített adatok tételes forrása

  • A rendelési folyamatban “e-mail lépések” is megadhatóak (rajzolással beilleszthetőek) ez azt jelenti, hogy bizonyos lépéseknél a szoftver az adott ponton automatikusan adott, akár a felhasználó által beállítható e-maileket küld
  • A címzettek a folyamatban érintett felek lehetnek: vevő, címzett, szállító, a webshop tulajdonosa, más felhasználó, szállítócég / futár

  • Rendelésről pro-forma vagy előleg-számla vagy díjbekérő – automatikusan
  • Normál vevői számla kiállítása
  • Fizetési módok teljes körű kezelése

  • Banki utalások “visszatöltése” és kezelése
  • Kártyás fizetési gateway illesztése (külön díjat számíthatunk fel ezért, a bankkártya fizetési szolgáltatótól függően)

  • Teljes hírlevél-küldő funkcionalitás (lásd részletesen: Megoldások: eDM)

  • Többféle devizanem kezelése a teljes folyamatban
  • Többféle nyelv kezelése az összes nyomtatványon

  • Teljes webshop integráció külső webshop szoftverrel pl. Woocommerce
  • Cikktörzs integráció
  • Készlet integráció
  • Árlisták integrációja
  • Rendelések átvétele webshopból
  • Webshopban található vevők és felhasználók kezelése
  • Fizetési információk átvétele és átadása webshopnak (pl. banki utalások)

  • Kosár kezelése
  • Kosár áttekintő nézet
  • A kosárba tetszőleges cikk – termék, szolgáltatás is – helyezhető

Kérdésed van?

Kérj visszahívást, kollégáink készséggel segítenek.


Érdekel

Még nem vagy ügyfelünk?

Ha felkeltettük érdeklődésed, add meg az elérhetőségedet.

Hamarosan felvesszük a kapcsolatot.

     

    A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.