fbpx

Modern nagykereskedelmi szoftver áraink

Bármelyik szolgáltatási csomagot választod (alap, profi, prémium), minden esetben ugyanazt a kiváló szoftvert kapod, kiegészítve a megbízható funkciókkal, folyamatos mentéssel, tartalék szerverekkel, elegendő tárhellyel és 7/24-es üzemeltetéssel.

A csomagok közötti különbség csak abban rejlik, hogy mennyi extra szolgáltatást szeretnél hozzáadni az alapcsomaghoz – így biztos lehetsz benne, hogy mindig az igényeidnek megfelelő legjobb megoldást kapsz!

A megoldás ára


ALAP

25990 Ft

/hó /felhasználó


Hűségidő nélkül

1 év hűségidővel: 13 990

2 év hűségidővel: 9 990



PROFI

37990 Ft

/hó /felhasználó


Hűségidő nélkül

1 év hűségidővel: 16 990

2 év hűségidővel: 15 990



PRÉMIUM

49990 Ft

/hó /felhasználó


Hűségidő nélkül

1 év hűségidővel: 48 990

2 év hűségidővel: 47 990




A szolgáltatási csomagok (alap, profi, prémium) tartalma


Alap(1) csomag Profi csomag Prémium csomag Nagyvállalati, akár helyben telepített is
Szoftver Igen Igen Igen Igen
Szoftver támogatás e-mailen Igen Igen Igen Igen
Standard tanácsadás / tréning opció(2) Igen Igen Egyedi
Garantált szolgáltatási szint (SLA) Igen Igen Egyedi
Felhasználó által módosítható képernyők, opció(2) Igen Igen Igen
5 x 10 órás támogatás telefonon Igen Egyedi
Egyedi tanácsadás, szoftver bevezetés, opció(2) Opcionális (külön díjazás ellenében) Egyedi
Egyedi fejlesztés, opció(2) Opcionális (külön díjazás ellenében) Egyedi
Egyedi összekapcsolás más rendszerekkel, opció(2) Opcionális (külön díjazás ellenében) Egyedi
7x24 telefonos támogatás opció(2) Opcionális (külön díjazás ellenében) Egyedi
Tárhely / felhasználó (MB) (3)(4) 100 Mbyte 500 Mbyte 2000 Mbyte Egyedi


Interfészek (szoftver adatkapcsolatok) ára


Az interfészek, vagyis a más rendszerekkel történő adatkapcsolatok külön árazásúak. Az ilyen kapcsolatok kiépítése mellett fontos a folyamatos fenntartásuk is, amely két fő területet ölel fel:

1. Adatkapcsolat üzemeltetése:

  • Adatforgalom: Az adatok átvitele a másik rendszer vagy számítógép és a szervereink között.
  • Adatok feldolgozása és előállítása: Ez magában foglalja a számítási kapacitást az adatok feldolgozására vagy előállítására, valamint a tárolási kapacitást, amely szükséges az adatok naplózásához.

2. Interfészek támogatása:

  • Technikai támogatás: Ide tartozik a technikai problémák megoldása, mint például az eltérő karakterkészletek kezelése, más rendszerek elérhetetlensége vagy verzióváltásból adódó problémák megoldása.
  • Folyamat-támogatás: Ez a működési problémák feltárását és megoldását jelenti, például, ha az adatok nem jelennek meg megfelelően, nem jöttek át, vagy nem működik megfelelően az adatkapcsolat.
  • Mindkettőhöz (1 és 2) hozzáértő, igen felkészült és tapasztalt szakemberek szükségesek: mivel az interfészek esetén ismerni kell jól a folyamatot (melyik rendszerből milyen adatok jönnek/mennek melyik rendszerbe és miért) és a technológiát egyaránt.


  • Egyszerű Komplex, egyedi Adatintenzív
    Havi nettó ár Ft / interfész 9 990 39 990 39 990

    A hatályos ÁSzF-nek megfelelően az alábbi interfész díjak kerülnek felszámításra:

    Interfész díj - egyszerű/standard: Ez a díj minden olyan interfészre vonatkozik, amelyet az Ügyfél használ a Szoftver és bármely általa használt rendszer közötti adatmozgatásra, és amelyet a Szolgáltató már más Ügyfelek számára is biztosít, vagy a közeljövőben várhatóan biztosítani fog.

    Interfész díj - komplex/egyedi: Ez a díj akkor lép érvénybe, ha az Ügyfél olyan interfészt használ, amely egyedi, és amelyet a Szolgáltató még nem biztosít más Ügyfelek számára, illetve várhatóan a belátható időn belül sem fog hasonló interfészt biztosítani.

    Interfész díj – adatintenzív interfész: Ezt a díjat akkor kell fizetni, ha az Ügyfél által használt interfész egy adott hónapban több mint ezer adatbázisrekordot, vagy alkalmazások közötti függvény-/szolgáltatás-hívást kezel.



    Kérdésed van?

    Kérj visszahívást, kollégáink készséggel segítenek.


    Érdekel

    Még nem vagy ügyfelünk?

    Ha felkeltettük érdeklődésed, add meg az elérhetőségedet. Hamarosan felvesszük a kapcsolatot.

       

      A kapott adatokat a mindenkor hatályos hazai, EU és USA-i jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Adatot semmilyen módon nem adunk át harmadik fél részére a törvényi kötelezettségek teljesítését kivéve. ISO9001, ISO/IEC 20000-1 (ITIL), ISO/IEC 27001 (információ biztonsági) integrált irányítási rendszereket működtetünk.